This Life +10

Åh, jag såg nyss tv-filmen jag spelade in i lördags kväll. This Life + 10, eller Livet kan börja som serien hette i Sverige. De var där allihopa, Miles, Anna, Warren, Milly och Egg (det var där jag blev kär i Andrew Lincoln men sen när Love Actually kom smälte mitt hjärta bara ännu mer...) Den serien var ganska galen, men åh så bra den var. Då ville man bara flytta till London hahaha. Snacka om flashbacks över huvud taget. Originalserien tog ju slut 1997 i UK, vilket innebär att det nog var 1998 som de sändes här. Och det stämmer ju precis in med andra minnen från sommaren 1998. 10 hela år sen! Kan verkligen inte fatta det. Sara, Susanna och jag satt bänkade framför tv:n och såg vartenda avsnitt typ. Galet är vad det är. Time flies.

image193

Kommentarer
Postat av: Susanna

Eller hur, det är helt sjukt att det var tio år sedan, jag känner mig gammal. Jag tyckte att tv-filmen var ganska bra men inte lika bra som jag tycker mig komma ihåg att serien var.

2008-03-18 @ 17:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback