Bored to Death

Jag är sjukt uttråkad. Inaktiv. Passiv. Omotiverad. Titta bara ut genom fönstret. Har inte sett en skymt av solen på hela dagen. Regnet har öst ner sedan jag vaknade. Inga positiva saker där inte. Jag gick min 5 km-runda som vanligt ändå. Kom hem med plaskande våta skor.

Jag försöker hålla mig sysselsatt. Har lite läsning att ta igen, men hemtentan ska bli klar till torsdag, även om nuvarande sinnestämning kommer innebära relativt låg kvalitet på slutresultatet.

Eftersom jag inte har någon inkomst så måste jag hädanefter undvika alla aktiviteter som innebär användning av pengar (om jag ska ha råd att åka till Sthlm för Växjöreunion nästa helg och till Växjö för mer reunion helgen efter). Jag spenderade ju största delen av mina sommarlöner i USA. Inte för att det inte var värt det, tvärtom.

Tankarna är på helt andra ställen. På en framtid som inte finns. På det som varit fram tills nu. På en framtid som kanske kommer finnas.

Oh well, tillbaka till Gemzöe och Feminism.

Kommentarer
Postat av: Angelica.

Usch ja, det här med framtid är alltså inte lätt. Fruktansvärt! Skrämmande. Men vi har fortfarande hoppet kvar om att det kommer lösa sig. Ellerhur?

2008-10-05 @ 19:37:42
Postat av: leny

Vännen, det är jobbigt men jag tror det löser sig. Ringer imorrn! Puss

2008-10-05 @ 21:36:21
Postat av: emelie

jaadå, klart det löser sig. nån gång iaf.

2008-10-06 @ 10:20:13
Postat av: Nathalie

Saknar dig..........


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback