News

Jag vet, jag är sååå dålig på att uppdatera. Men jag har stressat som en tok med massa grejer. Vet inte varför jag stressar, men det var så mycket jag skulle hinna fixa innan torsdag. Har nog förresten inte ens uppdaterat med mina planer för de närmsta tre veckorna....

Jag ska till USA! Biljetter köpte jag för knappt en vecka sen, beslutet fattades för kanske två veckor sen eller nåt sånt. Galet, jag vet. Men sååå kul. Grejen är ju den att Tiina har fått praktik på UNEP i NYC, Carlos jobbar i Washington DC sen årsskiftet och så har jag ju Garrett, min amerikanske kompis jag pluggade med i Australien, som ju bor i Syracuse i NY. Därför tänkte jag nu slå tre flugor i en smäll och bege mig dit och hälsa på mina söta vänner. På den vägen är det.

I alla fall, det ska fixas med mina distanskurser, fixas presenter (världens bästa jag lovar), flygbiljetter, transporter av alla slag, utskrifter, hemförsäkring (bor ju numera hemma och har ingen egen utan hemmavarande barn t o m 25 ingår i hushållet - vad som händer efter jag fyllt 26 sen vet jag inte hahaha), jobbansökningar måste iväg osv osv. Och eftersom jag är så himla uppe i varv över själva grejen att jag faktiskt faktiskt ska åka blir det ju att jag stressar. Men det gör inget. Det är kul! (Fast studierna blir lidande....)

Först ska jag till Stockholm och sova hos Leny en natt. Litar inte riktigt på SJ och tågen inför ett förmiddagsflyg på torsdag... Ska bli kul att träffa henne också, var ett tag sen nu.

Nu ska jag återgå till mitt fixande.

Kommentarer
Postat av: Claudia

Söte, ja e så glad att ska åka! Studierna blir lidande, kom igen, du har kämpat o slitit tillräckligt me din magister för fan! Jag önskar mig en vit I love NY t-shirt i strl S... ;) Älskar daj massor! Beijos

2008-09-09 @ 18:47:30
Postat av: Pethra

Ha så jäkla kul du bara kan nu. :) Stor kram!

2008-09-09 @ 20:01:16
Postat av: Susanna

Vad kul att du fick ihop det för att åka. Jag är ganska avundsjuk men du får ha det så jättekul och rapportera noggrannt när du kommer hem :)

2008-09-09 @ 22:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback